Föreningen kommer inom kort montera de nya postboxarna i området. För att kunna märka upp boxarna korrekt behöver vi få in uppgifter om vilka namn som ska stå på postboxen, från att den börjar användas i början av maj. En skriftlig information med möjlighet att fylla i de namn som ska stå på postboxen samt adress delas ut i brevlådan till samtliga fastigheter i området. Denna kan sedan lämnas i föreningens brevlåda vid expeditionen (Vitklövern 2) alternativt mejlas uppgifterna till: gef.gatugarden@telia.com
Du kan även skriva ut samma information genom att klicka här. Vi önskar att samtliga boende i området återkommer med informationen senast fredagen den 25 april 2025.
När postboxarna är monterade kommer föreningen lämna ut samtliga nycklar till er postbox, information om när det sker kommer så snart vi ser när postboxarna är monterade och klara. Om en nyckel försvinner ombesörjer föreningen att låscylindern i postboxen byts ut, det faktureras till självkostnadspris till den boende. Försvunnen nyckel anmäls till fastighetsskötaren. Faktura för postboxen delas ut inom några veckor.